Foredrag
Til dig, der arbejder i en virksomhed, forening eller uddannelses-institution og gerne vil vide mere om, hvad crowdfunding egentlig kan – inkl. masser af eksempler.
Her er et par eksempel på et foredrag, jeg har holdt:
Teknologisk Institut ønskede at blive klogere på mulighederne i crowdfunding, så de bedre kunne rådgive de startups, der henvender sig til deres konsulenter. Til det formål designede Louise et foredrag, der gik konkret ind, hvordan man kommer i gang med crowdfunding, gav eksempler på danske crowdfunding-cases, man kan lære af, og fremlagde de fire årsager (udover finansiering) til at man skal bruge crowdfunding.
Workshop
Til dig, der gerne vil lære, hvordan man forbereder og eksekverer en crowdfunding-kampagne, så den bliver en succes – inkl. step-by-step-guides og et par advarsler undervejs.
Her er et par eksempel på en workshop, jeg har holdt:
IBC Kolding ønskede en workshop, hvor eleverne på innovations-linjen fik indsigt i, hvordan man kan bruge crowdsourcing og crowdfunding i startups. Det blev til en skræddersyet workshop, hvor Louise fik engageret og aktiveret eleverne gennem en række øvelser, der bl.a. indeholdt en case fra Løvens Hule, et glas med havrefras og en Kahoot-quiz.
Bliv-kampagneklar-pakken (udsolgt)
1-1-rådgivning til dig, der har besluttet dig for at lave en crowdfunding-kampagne og gerne vil have den komplette køreplan til, hvad du skal gøre hvornår og hvordan. I får mest ud af Bliv-kampagneklar- pakken, hvis I allerede har et community og skal lancere kampagnen om +3 måneder.
Hvad får du i Kom-i-gang-pakken?
- Komplet projektplan tilpasset jeres behov.
- Trello-board knyttet op på projektplan med konkrete todos op til kampagnens start.
- Feedback på kampagnen inden launch.
- 7 timers Spørge-Jørgen-hjælp fra Louise i perioden op til og under kampagnen.
Spørge-Jørgen-hjælp kan fx bruges til at udvikle rewards eller opbygge kampagnens tekst og billeder. Hvis I har behov for mere hjælp end de inkluderede timer i pakken, kommer det oveni pakkens pris.
Pris for Bliv-kampagneklar-pakken: 9.950 kr. eks. moms.
Her er et par eksempler på andre, der har brugt Louises rådgivning til at blive kampagneklar:
Social Vanilla fik styr på deres rewards, deres kampagnemateriale i form af tekst og billeder – og så har de fundet ud af, hvordan de styrker deres community, efter deres succesfulde kampagne er vel overstået. De rejste over 65.000 kr. på Coop Crowdfunding.
TripDoodler fik hjælp til at etablere et pre-community, valg af platform, opsætning af de rigtige rewards og strategi til kommunikation med backers, da de rejste lige knap 180.000 kr. til udvikling af deres platform.