ydelser

Foredrag

Til dig, der arbejder i en virksomhed, forening eller uddannelses-institution og gerne vil vide mere om, hvad crowdfunding egentlig kan – inkl. masser af eksempler.

Her er et par eksempel på et foredrag, jeg har holdt:

Teknologisk Institut ønskede at blive klogere på mulighederne i crowdfunding, så de bedre kunne rådgive de startups, der henvender sig til deres konsulenter. Til det formål designede Louise et foredrag, der gik konkret ind, hvordan man kommer i gang med crowdfunding, gav eksempler på danske crowdfunding-cases, man kan lære af, og fremlagde de fire årsager (udover finansiering) til at man skal bruge crowdfunding.

"Louise fra CrowdNerds afholdte et oplæg om crowdfunding og crowdsourcing for ansatte på instituttet, samt udvalgte kunder. Selve oplægget og det faglige indhold var af høj kvalitet, og Louise var god til at tilpasse indholdet til vores agenda."
Teknologisk Institut CrowdNerds
Morten Dahl Mølgaard
Teknologisk Institut

Workshop

Til dig, der gerne vil lære, hvordan man forbereder og eksekverer en crowdfunding-kampagne, så den bliver en succes – inkl. step-by-step-guides og et par advarsler undervejs.

Her er et par eksempel på en workshop, jeg har holdt:

IBC Kolding ønskede en workshop, hvor eleverne på innovations-linjen fik indsigt i, hvordan man kan bruge crowdsourcing og crowdfunding i startups. Det blev til en skræddersyet workshop, hvor Louise fik engageret og aktiveret eleverne gennem en række øvelser, der bl.a. indeholdt en case fra Løvens Hule, et glas med havrefras og en Kahoot-quiz.

”Crowdnerds tog IBC med storm med en velforberedt og elevinvolverende workshop om både Crowdsourcing og Crowdfunding. Elevernes respons på workshoppen var, at de syntes, at workshoppen var utrolig spændende og i øjenhøjde. Crowdnerds havde med deres valg af eksempler fokus på at ramme målgruppen, og det virkede, da eleverne i den grad syntes, at de lærte meget. Vi vil meget gerne have besøg af Crowdnerds igen og kan på det varmeste anbefale, at man får booket dem.”
IBC CrowdNerds
Charlotte Stensgaard
IBC Kolding

Bliv-kampagneklar-pakken (udsolgt)

1-1-rådgivning til dig, der har besluttet dig for at lave en crowdfunding-kampagne og gerne vil have den komplette køreplan til, hvad du skal gøre hvornår og hvordan. I får mest ud af Bliv-kampagneklar- pakken, hvis I allerede har et community og skal lancere kampagnen om +3 måneder.

Hvad får du i Kom-i-gang-pakken?

  • Komplet projektplan tilpasset jeres behov.
  • Trello-board knyttet op på projektplan med konkrete todos op til kampagnens start.
  • Feedback på kampagnen inden launch.
  • 7 timers Spørge-Jørgen-hjælp fra Louise i perioden op til og under kampagnen.

Spørge-Jørgen-hjælp kan fx bruges til at udvikle rewards eller opbygge kampagnens tekst og billeder. Hvis I har behov for mere hjælp end de inkluderede timer i pakken, kommer det oveni pakkens pris.

Pris for Bliv-kampagneklar-pakken: 9.950 kr. eks. moms.

Her er et par eksempler på andre, der har brugt Louises rådgivning til at blive kampagneklar:

Social Vanilla fik styr på deres rewards, deres kampagnemateriale i form af tekst og billeder – og så har de fundet ud af, hvordan de styrker deres community, efter deres succesfulde kampagne er vel overstået. De rejste over 65.000 kr. på Coop Crowdfunding.

"CrowdNerds er et kompetent og varmt team. Det føles som en kort stund at komme med i deres ekspert familie når man får rådgivning til ens crowdfunding kampagne. De har været mega hands on og har virkelig givet den gas med efterfølgende promovering, så jo er en fed bonus. Jeg kan varmt anbefale at bruge dem!"
social vanilla
Amie N´Dong
CEO, Social Vanilla

TripDoodler fik hjælp til at etablere et pre-community, valg af platform, opsætning af de rigtige rewards og strategi til kommunikation med backers, da de rejste lige knap 180.000 kr. til udvikling af deres platform.

"At skabe sin første succesfulde crowdfunding er ikke noget man bare lige gør. Det kræver indsigt. Samarbejdet med Crowdnerds har været uvurderligt for os og helt afgørende for vores succes på Kickstarter. Louise fungerede ikke bare som en samarbejdspartner, men var en integreret del af vores team fra start til slut. Hun har guidet os gennem den indledende beslutning om platform, opbygning af early crowd, opbygning af rewards, markedsføring af kampagnen og alle de 1000 andre beslutninger og opgaver der ligger i en crowdfunding kampagne. Uden hendes ekspertise, erfaring og kyndige guiden var vi ikke kommet i mål."
TripDoodler Kickstarter
Josephine Piplits
CEO, TripDoodler

Skal vi arbejde sammen?